Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Dec 2024 13:58:24 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2211271/33035 
aadressile Harju maakond, Saku vald, Kasemetsa küla, 11342 Saku-Tõdva tee // 
11342 Saku-Tõdva tee L15 // L16 // L18 // Laane // Lille tee 1 // Soo tee 1 
// Saku alevik, L15 // L16 // L18 // L1 // 1, Harju maakond, Saku vald, 
Kasemetsa küla, 11342 Saku-Tõdva tee // 11342 Saku-Tõdva tee L18 // 
Kruusivälja // Soo tee 1 // Saku alevik, L18 // 1 (Lille tee teeületuskoht, 
Välisvalgustus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punktile 
1, § 70 lõikele 3 ja § 99 lõikele 3 esitame ehitusloa eelnõu 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27197370>  (menetlus nr: 
339217), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (PIIA RAIDALU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister